עגלת הקניות שלך

                                   

החדר הנקי שלנו

בחמש הפסים אנחנו מבינים את החשיבות של כביסת חדר נקי ללקוחותינו שפועלים בתעשיות האלקטרוניקה, הרפואה, הפרמצבטיקה והאווירנאוטיקה. אנחנו יודעים שהניקיון והסטריליות של הבגדים המשמשים בחדר הנקי הם קריטיים לאיכות ולבטיחות של המוצרים שאתם מייצרים או מבדקים. לכן, לכן הקמנו את החדר הנקי המתקדם בישראל.
החדר הנקי שלנו הוא ברמת נקיון ISO 5, הרמה החמישית הגבוהה ביותר בסדרת התקנים הבינלאומיית ISO 14644-1. חדר נקי ברמה זו מאפשר לנו להבטיח את הניקיון והסטריליות של הכביסה שאנחנו מבצעים ללקוחותינו, ולמנוע סיכון של זיהומים או פגיעה באיכות המוצר.
החדר עובר בדיקות מקיפות כל 6 חודשים, לרבות תהליך ולידציה קפדני, הכל בהתאם לדרישות התקנים המחמירים ביותר. עובדינו עוברים הדרכות ומקצוענים בעבודה בסביבה נקייה.
יש לנו את מתקני טיהור המים המתקדמים בתעשייה, כמו גם:
– Helmke Drum test – מתקן מיוחד לבדיקת תקינות הביגוד ומניעת השלת חלקיקים
– עמדת בדיקת מוליכות הביגוד האנטיסטטי
– ואת המתקן הראשון בישראל Body Box Test לבדיקה בזמן אמת של איכות הכביסה
אנחנו עושים בדיקות ותיקונים פיזיים מקיפים לכל בגד שאנחנו שוטפים, ואורזים אותו לפי הדרישות שלכם. אנחנו יכולים גם לבצע בדיקות ESD לבגדים, ולתת לכם דוחות. יש לנו אפשרויות RFID מתקדמות שיכולות להיות על כל בגד שאנחנו מספקים לכם, בכדי להיות במעקב מלא וממוחשב על מחזורי הכביסה והמיקום של הבגדים הכמות והחיוב הדיגיטלי.
אנחנו גאים להיות חלק מהחזית המובילה בתחום הכביסה המקצועית, ולהציע ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר בשוק. אנחנו מוכנים לעמוד בכל אתגר, ולהתאים את הפתרונות שלנו לצרכים הייחודיים של כל לקוח.